
Har du regnskapserfaring, med interesse for teknologi? Bli ERP-konsulent hos Arribatec!
Har du grunnleggende kunnskap om regnskap og tidligere jobbet med ERP-system? Har du lyst til å gå fra å jobbe inhouse til å jobbe som konsulent, eller kanskje er du konsulent i et større selskap og vil komme til en mindre bedrift? Da kan du bli vår neste RamBase Cloud ERP-konsulent!

Har du regnskapserfaring, med interesse for teknologi? Bli ERP-konsulent hos Arribatec!
Har du grunnleggende kunnskap om regnskap og tidligere jobbet med ERP-system? Har du lyst til å gå fra å jobbe inhouse til å jobbe som konsulent, eller kanskje er du konsulent i et større selskap og vil komme til en mindre bedrift? Da kan du bli vår neste RamBase Cloud ERP-konsulent!
Arribatec
Oslo eller Trondheim
Etter avtale
Fulltid
Rekruttering
Mulighet for å jobbe hybrid
Om stillingen
Arribatecs avdeling Business Services leverer de løsninger som virksomheter trenger for å styre sin forretning. Vi implementerer, tilpasser, drifter og vedlikeholder hele det digitale systemlandskapet for våre kunder, med ERP (Enterprise Resource Planning) som kjernesystem. Vi integrerer ERP-systemet med våre egenutviklede løsninger og andre markedsledende systemer som RamBase, Power BI og Hypergene, for å gi kundene full kontroll, økt effektivitet og innsikt i virksomheten. Vi utvikler også kundespesifikke løsninger for å utnytte virksomhetens unike egenskaper. Vi har nå behov for flere RamBase-konsulenter, med lokasjon i Oslo eller Trondheim.
RamBase er en skybasert ERP-løsning som bidrar til at virksomheter innen produksjon og distribusjon får kontroll på sin verdikjede - fra salg til produksjon og levering av produkter. Du vil i starten spesialiseres innen finansmodulen i RamBase gjennom vårt opplæringsprogram og støtte av våre fagspesialister. Dette gir deg de nødvendige kvalifikasjonene til å påta deg sentrale roller i leveranseteamene under implementeringen av tjenestene hos våre kunder. Du vil delta i prosjekter som omfatter hele prosessen, fra innsalg og kartlegging, til implementering, opplæring og support. Hos oss får du raskt ansvar, og muligheten til gode samarbeid med spennende kunder i hele Norge. Du vil få muligheten til å jobbe i et mindre team som består av prosjektledere og konsulenter, med muligheten til å være med å forme avdelingen etterhvert som vi vokser.
Du blir tilbudt
- Et generøst, solid og inkluderende arbeidsmiljø
- Kompetente, profesjonelle og engasjerte kolleger
- Gode muligheter for både faglig og personlig utvikling, samt påvirkning i arbeidshverdagen
- Gode forsikring- og pensjonsordninger
- Fleksibel arbeidshverdag med mulighet for hjemmekontor
Arbeidsoppgaver
- Implementering av tjenesten hos nye kunder
- Kartlegge kundens behov og kjerneprosess, med fokus på hva som er viktig for bedrifter i månedsavslutning og for å sikre god økonomisk styring/rapportering
- Planlegge og gjennomføre kundemøter, samt holde workshops for design, utvikling, testing og verifikasjon av produkt og tjeneste
- Opplæring av kunder i RamBase Cloud ERP og utarbeide opplæringsmateriell og dokumentasjon for finansmodulen
- Ansvar for konfigurering og systemoppsett av RamBase, inkludert kontinuerlig kundeoppfølging
- Aktivt bidra i innsalg, pre-salg og markedsføringsaktiviteter for RamBase Cloud ERP, men også for øvrige produkter Arribatec kan tilby
- Kontinuerlig holde deg oppdatert på nye produkter og funksjoner innen RamBase Cloud ERP, og dele denne kunnskapen med resten av arbeidslaget
Vi søker deg som
- Har relevant høyere utdanning, for eksempel økonomi og administrasjon, finans eller regnskap. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
- Har god kunnskap om økonomi og regnskapsprosessen
- Har arbeidserfaring med et ERP-system i en bedrift eller for bedrifter som konsulent
- Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Det er meritterende hvis du har erfaring med økonomisk rapportering, innkjøp, produksjon, logistikk og/eller lagerstyring. Det er også en fordel med tidligere erfaring som konsulent.
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
- Ansvarsfull - du tar initiativ og viser engasjement for å løse problemer i samarbeid med andre
- Imøtekommende - du er åpen og tilpasser deg andres behov, samtidig som du aktivt hjelper og støtter andre
- Nysgjerrig - du har en genuin interesse for teknologi og industri, og ønsker å utvikle deg videre ved å lære mer
Vår rekrutteringsprosess
- Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle innledende spørsmål om stillingen rettes til Academic Work på kandidat@academicwork.no.
- Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase.
- Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Arribatec
Arribatec Group leverer digitale forretningssystemer, tjenester, rådgivning og infrastruktur til et globalt marked. Vårt team inkluderer 350+ av de beste konsulentene, programvare-ingeniørene, utviklerne og prosjektlederne i bransjen, spredt over 17 land. Vi er børsnotert med hovedkontor i Oslo. Våre kunderelasjoner baserer seg på kvalitative leveranser gjennom mange år, og Arribatec sine verdier at vi tar ansvar, handler med integritet, er serviceinnstilte og styrker de rundt oss.
Bli direkte rekruttert til Arribatec
Igjennom denne tjenesten blir du direkte ansatt hos vår kunde. Rekrutteringsprosessen gjennomføres av Academic Work, og vi vil støtte deg underveis i prosessen.

Har du spørsmål om denne stillingen?
Julia Bergelova eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 5SCNWW