My profile
My profile
Academyexpand_more
Jobbsøkerexpand_more
Bedriftexpand_more
Finn medarbeiderexpand_more
Utvikle ferdigheterexpand_more
Bli en bedre arbeidsgiverexpand_more
Hvorfor samarbeide med ossexpand_more
Guider og artiklerexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
Kontakt ossexpand_more
Våre kontorerexpand_more
Presseexpand_more
Annetexpand_more
chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15109295

Logistics specialist

Ønsker du å utvikle din kompetanse sammen med engasjerte ledere og kolleger? Vil du utfordres i din yrkesrolle og jobbe i et sterkt fellesskap der man tar vare på hverandre, er PayEx den rette arbeidsplassen for deg!

Søk her!

Selskap: PAYEX NORGE AS

By: Oslo

Stillingskategori: Warehousing / Logistics

Omfang: Fulltid

Start dato: Snarest

Type stilling: Bemanning

Om stillingen

Som en del av Nordens fremste innen betalingsløsninger, kan Payex tilby et stimulerende og kreativt arbeidsmiljø. De er åpne for nye ideer og arbeidsmetoder, samtidig som de alltid streber etter å gjøre det enkelt og lett for deres kunder. Customer Operations jobber daglig for å overgå kundens opplevelse fra gårsdagen. Deres oppdrag er å levere PayEx-tjenester til deres kunder - fra signert avtale til betalt faktura. Vi søker nå en person som vil være en del av logistikkhåndteringen, som å håndtere innkommende og utgående lager og bestillinger, registrere ordre og gjennomføre kvalitets- og servicekontroller samt inventeringer.

Sammen med drevne og inspirerende kolleger får du være en del av et dynamisk miljø med høyt tempo der du kontinuerlig streber etter å overgå kundens forventninger. Du får mulighet til å utvikle deg profesjonelt innen finansbransjen i et team som drives av å alltid levere det beste for sine kunder. For PayEx er det viktig å kunne balansere arbeid og fritid sammen med å levere kvalitetsrike tjenester samtidig som man har det gøy.

Arbeidsoppgaver

  • Logistikkhåndtering av kortterminaler. Motta og håndtere ordre, pakke og sende pakker.
  • Gjøre programvareinstallasjoner på kortterminaler og løpende kvalitetskontroller.
  • Arbeide med administrative arbeidsoppgaver og rapportering.
  • Ved behov og mulighet, delta og bidra til utviklingsprosjekter og oppdrag innen avdelingen.

Vi søker deg som

  • Behersker norsk og engelsk godt, både muntlig og skriftlig.
  • Har fullført videregående skole eller tilsvarende.
  • Er datakyndig og har gode kunnskaper i Office-pakken
  • Har tidligere erfaring med lignende arbeidsoppgaver og kunnskap om f.eks. administrasjon, saksbehandling, support og/eller kundeservicerelaterte yrker
  • Det er en fordel om du har erfaring med logistikkhåndtering av fysiske varer og feilsøking av maskinvare. Det er også en fordel om du har jobbet i logistikksystem.

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Selvstendig
  • Nøyaktig
  • Ansvarsfull
  • Strukturert

Du vil være plassert i Oslo, mens resten av teamet sitter i Sverige. Det er derfor viktig at du er trygg og trives i et selvstendig miljø, og har gode kommunikasjonsferdigheter via digitale kanaler. Det er en fordel om du er teknisk anlagt, da du vil jobbe med kortterminaler og gjøre programvareinstallasjoner.

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.

Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

PAYEX NORGE AS

PayEx er en av Nordens fremste leverandører av komplette betalingsløsninger og består av to forretningsområder: PayEx Ledger and Factoring og Swedbank Pay. I Swedbank Pay jobber de sammen for å skape en verden der betalinger mellom kjøper og selger kan skje så trygt og enkelt som mulig - uansett om møtet skjer online eller i butikk. De drives av innovasjonskraft og deres streben etter å hjelpe mennesker, bedrifter og samfunn til å vokse. I dag er de et av de ledende selskapene innen betalingsløsninger med virksomhet i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Noe som ikke hadde vært mulig uten deres engasjerte og kompetente medarbeidere! Deres virksomhet gjennomsyres av deres verdier - Åpen, Enkel og Omsorgsfull i alt de gjør.

Bli en del av Academic Work

Som konsulent for Academic Work tilbyr vi gode muligheter for deg til å vokse faglig og til å knytte verdifulle kontakter for fremtiden. Vi tar oss av din kompetanseheving og tilbyr også grunnleggende bærekraftig utvikling.

Les mer om vårt konsulenttilbud
Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Nora Hagen Lauritzen eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15109295

Søk her!