
Backoffice Koordinator til Last Mile sentralt i Asker
Er du klar for nye utfordringer og en variert arbeidshverdag? Grip muligheten i rollen som Backoffice Koordinator hos Last Mile.

Backoffice Koordinator til Last Mile sentralt i Asker
Er du klar for nye utfordringer og en variert arbeidshverdag? Grip muligheten i rollen som Backoffice Koordinator hos Last Mile.
Last Mile AS
Asker
Snarest
Fulltid, 100%
Bemanning
Om stillingen
Last Mile er et innovativt ingeniørselskap bestående av et uformelt, engasjert og transparent arbeidsmiljø. På arbeidsplassen er det stor takhøyde, og de ansatte verdsetter åpen kommunikasjon og samarbeid. Deres team består av dedikerte fagfolk som brenner for å levere høy kvalitet og innovative løsninger til sine kunder. Selskapet tror på kontinuerlig læring og utvikling, med et ønske om å støtte sine ansatte i å nå sitt fulle potensial.
Som Backoffice Koordinator vil du ha en sentral rolle i deres leveranseprosesser. Du vil være ansvarlig for vedlikehold av kundedata i deres ERP- og CRM-system, og rollen rapporterer til deres logistikksjef. Arbeidsdagen din vil være variert, og vi ser derfor for oss at du er en person som evner å snu blikket ved behov.
Du blir tilbudt
- Gratis parkeringsplass på arbeidsplassen
- Sentrale og moderne lokaler i Asker, med umiddelbar nærhet til kollektivt
- God onboarding gjennom "learning by doing" og god faglig støtte
- Fleksibilitet i arbeidsdagen ved behov og etter avtale
- Gunstig lunsjordning hver dag
- Gode utviklingsmuligheter, avhengig av dine interesser
Arbeidsoppgaver
Rollen som Backoffice Koordinator jobber i grensesnittet mellom salg, logistikk og lager, og innebærer derfor mye dialog med de ulike avdelingene i det daglige. Hver dag kan se ulik ut, men blant dine oppgaver er for eksempel:
- Registrere ordre og holde oversikt på ordremassen
- Håndtere administrasjon i forbindelse med enkelte salgsprosesser - fra tilbud til fakturering
- Kundevedlikehold i systemene: Multicase og SuperOffice
- Arkivere og håndtere tollpapirer
- Bistå innkjøpsavdelingen med leverandørkommunikasjon
- Håndtere innkjøp av kontorrekvisita og ha et overblikk på lokalene
- Være vikar for lagermedarbeider (1-2 ganger i året)
Vi søker deg som
- Har utdannelse innen økonomi, salg, logistikk eller annet relevant fagfelt
- Er flytende i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
- Har gode matematikk-kunnskaper (øk-matte)
- Har god systemforståelse og er trygg i MS Office-pakken
- Det er en fordel med fulltids-jobb erfaring, samt forståelse for en verdikjede, men ikke et absolutt krav
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
- Stabil
- Ryddig
- Pålitelig
- Serviceinnstilt
Vår rekrutteringsprosess
- Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.
- Stillingen er et 6 måneders vikariat til å begynne med, med gode muligheter for fast ansettelse.
- Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase.
- Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Last Mile AS
Last Mile er Skandinavias ledende leverandør av kommunikasjons- og sikkerhetsløsninger for alle industrielle miljøer på land og til vanns. Vi leverer løsninger gjennom autoriserte kompetansepartnere eller direkte til sluttkunde. Våre viktigste kundesegmenter er maritim sektor, vann og avløp, samferdsel, olje og gass, kraft og andre bransjer som stiller de høyeste kravene til kvalitet, stabilitet og sikkerhet.
Har du spørsmål om denne stillingen?
Katrin Markusdottir eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: J0QG2T