My profile
My profile
Academyexpand_more
Jobbsøkerexpand_more
Bedriftexpand_more
Finn medarbeiderexpand_more
Utvikle ferdigheterexpand_more
Bli en bedre arbeidsgiverexpand_more
Hvorfor samarbeide med ossexpand_more
Guider og artiklerexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
Kontakt ossexpand_more
Våre kontorerexpand_more
Presseexpand_more
Annetexpand_more
chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15108326

Vil du selge og gi råd om rekruttering?

Academic Work Norway AS

Å bidra til felles suksess for Young Professionals og hjelpe ledere med å dekke sine kompetansebehov er noe av det mest meningsfulle i rollen som Account Manager/selger. I 25 år har vi gjort dette med stor suksess i det nordiske markedet, og våre selgere spiller en avgjørende rolle i dette. Vi ser nå etter deg som trigges av å skape resultater, jobbe i et høyt tempo og lære nye ferdigheter, samtidig som du bygger varige relasjoner med kunder og kollegaer. Vi ser etter deg som er nysgjerrig, ambisiøs og motivert for å utvikle deg – både personlig og profesjonelt.

Selskap: Academic Work Norway AS

By: Solsiden, Trondheim

Stillingskategori: Sales

Omfang: Fulltid

Start dato: Etter avtale

Type stilling: Rekruttering

Om stillingen

Som Account Manager/selger hos oss vil du spille en nøkkelrolle i å skape verdifulle forbindelser mellom bedrifter og talentfulle Young Professionals. Hos oss får du frihet til å forme din egen hverdag, og vi gir deg verktøyene du trenger for å lykkes. Vi gir deg også støtte til å vokse i rollen og bidra til vår felles suksess.

Vi spurte en av våre Account Managers Emma om hvorfor hun valgte å bli AM: "Jeg har valgt å bli i AM rollen hos AW fordi jeg har stor påvirkning på mine egne resultater. Jeg har så klart god støtte i leder, og tydelige forventninger fra organisasjonen, men det er kun opp til meg hvor mange møter jeg går i, hvor mange ordre jeg tar inn, og hvor fornøyd kundene mine er med samarbeidet. Det gir meg en følelse av at jeg er viktig, og krever at jeg tar mye ansvar for både porteføljen min og hvordan jeg strukturerer arbeidshverdagen min."

Du blir tilbudt

  • Utviklingsmuligheter: Vårt kompetanseutviklingsprogram, Career Steps, gir deg verktøyene til å bygge karrieren din. Du får muligheten til å lære av dyktige ledere, spesialister og erfarne kollegaer som støtter din vekst.
  • Arbeidsmiljø: Du møter et inkluderende miljø hvor vi støtter dine ambisjoner og bidrar til at du når dine mål. Vårt team preges av en sterk felleskapfølelse, der alle heier hverandre frem og vi jobber aktivt for å støtte karrierevekst.
  • Fleksibilitet og balanse: Vi tilbyr arbeidsfleksibilitet og et treningsbidrag som lar deg prioritere din fysiske og mentale helse.
  • Konkurransedyktige vilkår: Provisjonsordning uten tak, bonusmuligheter, samt fem betalte avspaseringsdager per kalenderår.

Arbeidsoppgaver

  • Prospektere etter nye forretningsmuligheter.
  • Etablere relasjoner med potensielle kunder gjennom utgående salg på telefonen eller andre muligheter.
  • Bygge og vedlikeholde sterke, langsiktige relasjoner med fokus på å forstå deres unike behov rundt rekruttering og bemanning, og tilby løsninger som virkelig gjør en forskjell for kunden. Vi har et bredt spekter innen HR tjenester vi tilbyr til våre kunder.
  • Jobbe strategisk med å skape verdi for både kunden og teamet ditt.
  • Samarbeide tett med interne rekrutteringsteam for å sikre at vi matcher de riktige kandidatene med de riktige kundene.

Vi søker deg som

  • Behersker godt norsk eller andre skandinaviske språk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
  • Du har førerkort klasse B. Har du erfaring med salg kan det være en fordel, men det er ingen krav om at du må ha det for å være kvalifisert. Når vi søker etter en ny Account Manager legger vi også stor vekt på personlighet og potensial. For å lykkes og trives i rollen er det viktig at du er resultatorientert, ansvarlig og håndterer stress godt. Du skal ha mange dialoger gående parallelt, og derfor er det viktig at du evner å holde et stabilt driv i oppgavene, og ha orden på hva som er det neste steget. I tillegg er det naturligvis viktig at du evner å møte andre på en god måte, tilpasse deg de du treffer for å kunne rådgi de på en god måte.

Vi selekterer fortløpende, så vi anbefaler deg å søke så snart du kan. Siste frist vil være 27.november, men annonsen kan bli tatt ned før. Det første steget i søknadsprosessen starter når du klikker på "søk her". Der vil du bli bedt om å legge ved CV og svare på noen spørsmål. Oppfyller du grunnkravene vil du bli invitert til å gjennomføre tester, som er det første steget i vår prosess. Vi benytter oss av tester via vår samarbeidspartner Alva Labs, og hensikten med å bruke dette er for å sikre en rettferdig rekrutteringsprosess, hvor alle blir vurdert objektivt og fokuserer på potensial for stillingen. Har du spørsmål til rollen eller prosessen kan du kontakte rekrutteringsansvarlig Elin på elin.helgesen@academicwork.no. Velkommen hjem til et sted hvor vi tar deg og din utvikling på alvor!

Academic Work Norway AS

Academic Work startet opp i 1998, og har vokst til et konsern med 27 kontorer fordelt på 6 land i Europa, og mer enn 1100 ansatte. I Norge har vi kontorer i Oslo og Trondheim. I årene som kommer skal vi øke våre markedsandeler og fortsette arbeidet med å bli alle kunders førstevalg. Kulturen vår består av tre kjerneverdier Vi tror på å ha det gøy på jobben, spre positive energi, nå imponerende resultater og alltid jobbe for utvikling. Les mer om vår kultur på vår hjemmeside. Om du vil henge med på hva som skjer hos anbefaler vi å følge oss på Instagram på profilen "academicworknorge".

Bli direkte rekruttert til Academic Work Norway AS

Igjennom denne tjenesten blir du direkte ansatt hos vår kunde. Rekrutteringsprosessen gjennomføres av Academic Work, og vi vil støtte deg underveis i prosessen.

Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Elin Helgesen eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på careers@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15108326