My profile
My profile
Academyexpand_more
Jobbsøkerexpand_more
Bedriftexpand_more
Finn medarbeiderexpand_more
Utvikle ferdigheterexpand_more
Bli en bedre arbeidsgiverexpand_more
Hvorfor samarbeide med ossexpand_more
Guider og artiklerexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
Kontakt ossexpand_more
Våre kontorerexpand_more
Presseexpand_more
Annetexpand_more
chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15107103

Vil du lede et dynamisk regnskapsteam i hjertet av Bergen?

Soliditet AS

Motiveres du av god ledelse, forretningsutvikling og regnskap? Soliditet gir deg muligheten til å jobbe med alle tre i rollen som Avdelingsleder for regnskapsteamet i Bergen!

Søk her!

Selskap: Soliditet AS

By: Bergen

Stillingskategori: Økonomi/jus/innkjøp

Omfang: Fulltid, 100%

Start dato: Snarest, etter avtale

Type stilling: Rekruttering

Om stillingen

Vi i Soliditet ser etter vår nye Avdelingsleder til vår nye voksende avdeling i Bergen. Vi har nylig kjøpt opp to selskaper i Bergen, og er i dag omtrent 12 stykker på Vestlandet. Med en spennende reise i vente for årene fremover, vil du få muligheten til å bidra, påvirke og sette ditt preg på en regnskapsavdeling i vekst, som potensielt vil bli 20-25 stykker på sikt. Synes du det er spennende å jobbe med ledelse, forretningsutvikling og regnskap, les videre!

Soliditet opererer innen forretningsområdene regnskap, økonomi, ledelse og HR. Vi jobber kontinuerlig med å styrke vår identitet som selskap, og med kjerneverdiene – nysgjerrighet, initiativ, mot, og alltid til stede – er det rettesnorer for vår atferd og grunnlaget for vår kultur og det daglige arbeidet.

I rollen som Avdelingsleder vil du ha overordnet ansvar for å sikre at våre kunder og ansatte opplever at vi utgjør en positiv forskjell, leverer kvalitet og gode råd. Sammen med våre dyktige medarbeidere, sørger du for at kundeleveransene er av høy kvalitet og leveres innen satte tidsfrister. I tillegg vil du være en viktig bidragsyter til selskapets mål og ambisjoner. For å oppnå dette vil du optimalisere ressursbruken, legge til rette for kompetanseutvikling og motivere dine medarbeidere til å yte sitt beste. Du blir en del av ledergruppen, og spiller derfor en nøkkelrolle i selskapets spennende vekstreise.

Endelig lokasjon vil være på et svært sentralt punkt i Bergen sentrum, og selve flyttingen vil skje ila kort tid.

Du blir tilbudt

  • En stilling med stor grad av selvstendighet og tillit
  • Et selskap i vekst og utvikling, med en spennende reise i vente
  • Et åpent og hyggelig arbeidsmiljø med gode verdier
  • God innføring, opplæring og støtte fra dyktige kolleger
  • Konkurransedyktige betingelser og gode forsikringer

Arbeidsoppgaver

  • Ha overordnet ansvar for den daglige driften på avdelingen
  • Være nærmeste leder med personalansvar for avdelingen i Bergen
  • Gjennomføre oppgaver/ aktiviteter tilknyttet HR-hjulet løpende gjennom året
  • Være en faglig støtte og en veileder for dine medarbeidere
  • Kartlegge kompetansehevende tiltak og gjennom interne samarbeide iverksette disse
  • Sikre optimale samarbeid og lønnsomhet i samtlige kundeforhold, samt utarbeide tiltak for forbedring
  • Bidra positivt til kundeundersøkelser og fremme det som et positivt verktøy for læring

Vi søker deg som

  • Har fullført høyere utdanning på minimum bachelor-nivå innen økonomi, regnskap e.l. Lenger relevant erfaring kan kompensere for høyere utdanning.
  • Har lenger relevant erfaring fra et regnskap- eller revisjonsbyrå
  • Har minimum 2 års erfaring med ledelse innen regnskap,- eller revisjon
  • Er flytende i norsk, både skriftlig og muntlig
  • Statsautorisert regnskapsfører vil anses som en fordel, men er ikke et krav

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Du arbeider målorientert og har god forretningsforståelse i ditt arbeid
  • Du er tydelig og selvstendig, og evner å ta eierskap, prioritere og ta initiativ
  • Du er respektfull, med et iboende ønske om å bygge god kultur og et godt arbeidsmiljø

Vår rekrutteringsprosess

De første stegene av rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work. Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase.

Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

Soliditet AS

Soliditet ble etablert i 1993, og har siden den gang lagt sin stolthet i å levere høy kvalitet og god service til våre kunder. I 2018 fikk Soliditet nye eiere, Invex Group, og med dem på laget, styrket vi oss og fikk et robust grunnlag for vekst innenfor forretningsområdene regnskap, økonomi og HR.

Vi satser på mennesker, da vi mener at de er nøkkelen til å lykkes med å utgjøre en forskjell. Vår visjon er nettopp det: å bruke kompetansen vår til å utgjøre en forskjell der det merkes på mennesker og bunnlinje. Det ligger i kulturen til Soliditet at vi strekker oss langt for at våre kunder skal lykkes. Derfor samarbeider vi på tvers og vi spiller hverandre og kundene gode. Lykkes de, lykkes vi!

Bli bedre kjent med Soliditet her!

Bli direkte rekruttert til Soliditet AS

Igjennom denne tjenesten blir du direkte ansatt hos vår kunde. Rekrutteringsprosessen gjennomføres av Academic Work, og vi vil støtte deg underveis i prosessen.

Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Katrin Markusdottir eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15107103

Søk her!