My profile
My profile
Academyexpand_more
Jobbsøkerexpand_more
Bedriftexpand_more
Finn medarbeiderexpand_more
Utvikle ferdigheterexpand_more
Bli en bedre arbeidsgiverexpand_more
Hvorfor samarbeide med ossexpand_more
Guider og artiklerexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
Kontakt ossexpand_more
Våre kontorerexpand_more
Presseexpand_more
Annetexpand_more
chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15109378

Vil du jobbe med koordinering og kvalitetssikring i et internasjonalt konsern?

METTLER-TOLEDO CARGOSCAN AS

Til en ledende teknologileverandør søker vi nå en servicekoordinator som ønsker å bidra til god samhandling og effektive leveranser. Høres det interessant ut? Da bør du se videre på denne muligheten hos Mettler Toledo Cargoscan!

Søk her!

Selskap: METTLER-TOLEDO CARGOSCAN AS

By: Oslo

Stillingskategori: Warehousing / Logistics

Omfang: Fulltid

Start dato: Etter avtale, senest før Mars

Type stilling: Bemanning

Andre: Mulighet for å jobbe hybrid

Om stillingen

Mettler Toledo Cargoscan er en ledende global produsent av teknologiske løsninger for dimensjonering, veiing og identifisering til transport- og logistikkbransjen. Målet er at produktene de utvikler skal effektivisere og forenkle deres kunders hverdag.

Nå søker de en servicekoordinator til verkstedet ved deres hovedkontor i Oslo. Her vil du bli en del av kvalitetsavdelingen og fungere som bindeledd mellom kunder, leverandører og produksjonen. I din nye arbeidshverdag vil du ha oppgaver som omhandler behandling av kundehenvendelser, koordinering på tvers av avdelinger , samt tilrettelegging for effektivt arbeid gjennom planlegging og rapportering. Gjennom å bli en del av et erfarent team og få et bredt spekter av oppgaver, tror vi dette kan gi deg gode muligheter for faglig utvikling.

I Mettler Toledo Cargoscan vektlegges godt samarbeid og arbeidsmiljø. De er stolte av sine innovative produkter, og av deres ansatte som hver dag jobber for å levere kvalitet. Miljøet beskrives som "inkluderende og støttende", noe som blant annet gjenspeiles av at du vil få kolleger i alle aldre, med over 16 forskjellige nasjonaliteter.

I første omgang er dette et vikariat på 18 måneder grunnet et internt prosjekt, men det vil være muligheter til forlengelse eller andre oppgaver i bedriften for rett person.

Du blir tilbudt

  • Å bli en del av et internasjonalt konsern som er ledende i både utvikling og leveranse av teknologiske produkter. Dette kan også innebære andre spennende muligheter for rett person på sikt
  • God opplæring fra erfarne kolleger, der du får tillit og ansvar fra start
  • Å jobbe med et globalt nettverk med internasjonal ekspertise og ressurser, noe som kan by på gode faglige utviklingsmuligheter
  • Fleksibel arbeidshverdag med mulighet for hjemmekontor, bra kantine med lunsjavtale og arbeidssted med umiddelbar nærhet til kollektivtransport

Arbeidsoppgaver

  • Dialog med kunder der du håndterer henvendelser knyttet til blant annet servicejobber, ordre og kreditnota
  • Behandle og håndtere klager og avvik, registrere disse og knytte de opp mot service og reparasjoner der det er aktuelt
  • Holde orden på varebeholdning og planlegge for effektive leveranser
  • Registrere all relevant data i database og ERP-system
  • Måle og rapportere KPI-er for serviceaktivitet

Vi søker deg som

  • Har relevant utdanning på høyskolenivå eller tilsvarende
  • Er flytende i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig muntlig
  • Kan sikkerhetsklareres etter selskapets krav (luftfartstilsynets bakgrunnssjekk)

Ha erfaring fra minst 3 av følgende områder

  • Internasjonal koordinering
  • SAP som ERP system
  • Navision som ERP system
  • Erfaring fra elektronikk- eller mekatronikk- eller optisk produksjon
  • Kundehåndtering i verksted
  • Jobb i teknologibedrift
  • Internasjonal handel
  • Prosjektrelatert bransje med koordineringsansvar

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Tilpasningsdyktig
  • Selvstendig: Du er ansvarsfull og tar initiativ til oppgaver du ser må gjøres
  • Kvalitetsbevisst: Du er nøye og pliktoppfyllende i arbeidet ditt
  • Strukturert

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.

Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

METTLER-TOLEDO CARGOSCAN AS

Som en del av METTLER TOLEDO-gruppen betjener Mettler-Toledo Cargoscan AS kunder over hele verden gjennom deres globale salgs- og servicenettverk. Som en sterk teknologisk leder tilbyr selskapet stabilitet og potensial for spennende karrieremuligheter. METTLER TOLEDO har lenge vært ledende innen innovasjon – ikke bare innen produkter og tjenester, men i deres måte å jobbe på og i alt de gjør.

Bli en del av Academic Work

Som konsulent for Academic Work tilbyr vi gode muligheter for deg til å vokse faglig og til å knytte verdifulle kontakter for fremtiden. Vi tar oss av din kompetanseheving og tilbyr også grunnleggende bærekraftig utvikling.

Les mer om vårt konsulenttilbud
Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Ida Heidegård Mannsåker eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15109378

Søk her!