My profile
My profile
Academyexpand_more
Jobbsøkerexpand_more
Bedriftexpand_more
Finn medarbeiderexpand_more
Utvikle ferdigheterexpand_more
Bli en bedre arbeidsgiverexpand_more
Hvorfor samarbeide med ossexpand_more
Guider og artiklerexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
Kontakt ossexpand_more
Våre kontorerexpand_more
Presseexpand_more
Annetexpand_more
chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15109815

Vil du hjelpe kunder som har bidratt til det grønne skiftet?

Har du tidligere erfaring med kundedialog og er ledig for et kortere oppdrag i perioden februar/mars til juli/august? Vi søker deg som ønsker å bruke din evne til å yte god service gjennom dialog med våre kunder og kontinuerlig arbeide med forbedrede brukeropplevelser.

Søk her!

Selskap: Elaway AS

By: Oslo

Stillingskategori: Kundeservice

Omfang: Fulltid, feb/mars-juli/aug 2025

Start dato: Så snart som mulig

Type stilling: Bemanning

Om stillingen

Som du kanskje vet, elsker Norge elektriske kjøretøy. Nesten 90% av alle nye biler solgt i 2024 var elektriske. Vi i Elaway er en teknologisk scale-up med norske røtter og vi er spesialister på ladeløsninger for boligsameier og borettslag. Vårt mål er å gjøre det enkelt for alle å lade bilen.

Vi er idag åtte personer som jobber i kundeteamet hos oss, der våre kunder er både styret og beboere i borettslag og sameier. Som medarbeider i kundeteamet vil du besvare våre kunders henvendelser, samt jobbe med å forbedre opplevelsen av våre tjenester. Majoriteten av henvendelsene tar vårt 24/7 callsenter hånd om, men når det kommer til henvendelser som kan ta litt mer tid, overfører de disse til deg eller en av de andre kollegene du har på kundeteamet. Noen av disse henvendelser krever en kort sjekk i systemene, mens andre kan kreve at du må bestille at en leverandør reiser ut og sjekker ladestasjonen.

Formålet med din rolle er å sikre at kundene får en god opplevelse i den daglige bruken av våre tjenester. Teamet jobber aktivt med å kontinuerlig forbedre vår dialog med kundene og ta vare på kundene når de har et problem. I starten av rollen vil du bli introdusert til kundereisen, våre tjenester og produkter samt våre systemer for å kunne besvare kunders forespørsler på best mulig måte. Rollen kan deretter utvikles, og du kan få muligheten til å lære nye arbeidsoppgaver og få mer ansvar.

Du blir tilbudt

  • En rolle i den norske delen av et selskap som aktivt jobber for at både Norge og andre land i Europa skal kunne ta del i det grønne skiftet
  • Hyggelig selskapskultur, vi har en koselig og uformell atmosfære samtidig som vi er en scale-up med høyt tempo
  • Et selskap i vekst, hvor det skjer mye forandring og vi jobber aktivt med å løse utfordringer sammen som et team
  • Fine lokaler, vi har kontor i en loftsleilighet i Oslo sentrum
  • Selskapet er i stadig endring og for riktig personer kan det dukke opp muligheter til faste stillinger

Arbeidsoppgaver

  • Oppfølging og støtte av vårt eksternt callsenter
  • Hjelpe kunder med å komme i gang med lading, apptilgang og betalinger
  • Håndtere mer avanserte skriftlige henvendelser fra kunder
  • Proaktivt identifisere og forbedre smertepunkter i brukerreisen
  • Tverrfaglige forbedringsprosjekter
  • Ta ansvar for mer vanskelige caser som trenger eskalering till 2. linje support
  • Proaktiv kommunikasjon til kundene

Vi søker deg som

  • Har arbeidserfaring innen kundeorientert arbeid
  • Har god systemforståelse og kunnskap innen Ms Office
  • Er flytende i både norsk/svensk og engelsk, spesielt i skriftlig norsk

Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du ha erfaring med CRM-system og tidligere arbeidserfaring innen callsenter.

For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:

  • Serviceorientert
  • Tilpasningsdyktig
  • Kommunikativ

Vår rekrutteringsprosess

  • Søknadsfrist: 02.02.2025
  • Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og alle innledende spørsmål om stillingen rettes til Academic Work via kandidat@academicwork.no
  • Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase.
  • Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess. Søk gjerne allerede i dag, og gjør testene så har vi Academic Work alt de trenger for å gjøre en vurdering av søknaden din. Du finner testene via lenken her: https://app.alvalabs.io/apply/1685910

Elaway AS

Elaway ønsker å gjøre lading så enkelt som mulig for styret og elbileierne, og tar derfor på seg ansvaret for prosjektering, installasjon, finansiering gjennom fleksible eie- eller leieløsninger, administrasjon og drift av ladeanlegg til elbil i borettslag og sameier. Vi får beboerne i gang med elbillading, støtter dem når de bruker ladetjenesten og tar oss av fakturering. Vi håndterer også eventuelle spørsmål som måtte dukke opp gjennom vår 24/7 ladehjelp. Se gjerne på videoen nedenfor og les mer om oss på vår hjemmeside her: elaway.io/no

Bli en del av Academic Work

Som konsulent for Academic Work tilbyr vi gode muligheter for deg til å vokse faglig og til å knytte verdifulle kontakter for fremtiden. Vi tar oss av din kompetanseheving og tilbyr også grunnleggende bærekraftig utvikling.

Les mer om vårt konsulenttilbud
Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Julia Bergelova eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15109815

Søk her!