Har du tidligere erfaring med kundedialog og er ledig for et kortere oppdrag i perioden februar/mars til juli/august? Vi søker deg som ønsker å bruke din evne til å yte god service gjennom dialog med våre kunder og kontinuerlig arbeide med forbedrede brukeropplevelser.
Selskap: Elaway AS
By: Oslo
Stillingskategori: Kundeservice
Omfang: Fulltid, feb/mars-juli/aug 2025
Start dato: Så snart som mulig
Type stilling: Bemanning
Som du kanskje vet, elsker Norge elektriske kjøretøy. Nesten 90% av alle nye biler solgt i 2024 var elektriske. Vi i Elaway er en teknologisk scale-up med norske røtter og vi er spesialister på ladeløsninger for boligsameier og borettslag. Vårt mål er å gjøre det enkelt for alle å lade bilen.
Vi er idag åtte personer som jobber i kundeteamet hos oss, der våre kunder er både styret og beboere i borettslag og sameier. Som medarbeider i kundeteamet vil du besvare våre kunders henvendelser, samt jobbe med å forbedre opplevelsen av våre tjenester. Majoriteten av henvendelsene tar vårt 24/7 callsenter hånd om, men når det kommer til henvendelser som kan ta litt mer tid, overfører de disse til deg eller en av de andre kollegene du har på kundeteamet. Noen av disse henvendelser krever en kort sjekk i systemene, mens andre kan kreve at du må bestille at en leverandør reiser ut og sjekker ladestasjonen.
Formålet med din rolle er å sikre at kundene får en god opplevelse i den daglige bruken av våre tjenester. Teamet jobber aktivt med å kontinuerlig forbedre vår dialog med kundene og ta vare på kundene når de har et problem. I starten av rollen vil du bli introdusert til kundereisen, våre tjenester og produkter samt våre systemer for å kunne besvare kunders forespørsler på best mulig måte. Rollen kan deretter utvikles, og du kan få muligheten til å lære nye arbeidsoppgaver og få mer ansvar.
Du blir tilbudt
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du ha erfaring med CRM-system og tidligere arbeidserfaring innen callsenter.
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
Elaway ønsker å gjøre lading så enkelt som mulig for styret og elbileierne, og tar derfor på seg ansvaret for prosjektering, installasjon, finansiering gjennom fleksible eie- eller leieløsninger, administrasjon og drift av ladeanlegg til elbil i borettslag og sameier. Vi får beboerne i gang med elbillading, støtter dem når de bruker ladetjenesten og tar oss av fakturering. Vi håndterer også eventuelle spørsmål som måtte dukke opp gjennom vår 24/7 ladehjelp. Se gjerne på videoen nedenfor og les mer om oss på vår hjemmeside her: elaway.io/no
Som konsulent for Academic Work tilbyr vi gode muligheter for deg til å vokse faglig og til å knytte verdifulle kontakter for fremtiden. Vi tar oss av din kompetanseheving og tilbyr også grunnleggende bærekraftig utvikling.
Les mer om vårt konsulenttilbudJulia Bergelova eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15109815