My profile
My profile
Academyexpand_more
Jobbsøkerexpand_more
Bedriftexpand_more
Finn medarbeiderexpand_more
Utvikle ferdigheterexpand_more
Bli en bedre arbeidsgiverexpand_more
Hvorfor samarbeide med ossexpand_more
Guider og artiklerexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
Kontakt ossexpand_more
Våre kontorerexpand_more
Presseexpand_more
Annetexpand_more
chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15108909

Vi søker deg som ønsker å bistå i arbeidet med reiseregninger

Har du erfaring med reiseregninger/utlegg og er tilgjengelig for et vikariat? Da har vi muligheten for deg.

Søk her!

By: Oslo

Stillingskategori: Økonomi/jus/innkjøp

Omfang: Fulltid

Start dato: Snarest (des eller jan)

Type stilling: Bemanning

Om stillingen

I samarbeid med vår kunde, søker Academic Work en Back Office-medarbeider til en fulltidsstilling for et vikariat med umiddelbar oppstart tom. juni.

Selskapet er Norges ledende aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med 160 utsalgssteder, 2000 ansatte og over 15 milliarder i omsetning. På kontoret jobber alle fellesfunksjonene innenfor økonomi, kreditt, HR, lønn, IT og forretningsutvikling. Lønnsavdelingen består av 10 medarbeidere, hvorav du vil bli en av to som jobber med reise/utlegg. Det er en jevn pågang av reiseregninger/utlegg som skal registreres gjennom måneden. Det er for 8 selskaper, med til sammen ca 2800 ansatte som leverer ca 2200 reiseregninger i måneden. Økonomiavdelingen består av en fin gjeng med godt arbeidsmiljø som nå ser frem til å få inn en ny kollega.

Du blir tilbudt

  • Du blir en del av et ledende selskap i Norge
  • Gode lærings- og utviklingsmuligheter
  • Gode kolleger og et faglig sterkt miljø

Arbeidsoppgaver

  • Behandle reiseregninger og utlegg iht. vår interne reisepolicy, lover og regler
  • Sørge for korrekt dokumentasjon av utlegg, reisekostnader og godtgjørelser
  • Bruk av Simployer for reise/utlegg
  • Du vil ha utstrakt kontakt innen organisasjonen og andre ad hoc oppgaver kan tilkomme

Vi søker deg som

  • Har arbeidserfaring med registering av reise/utlegg, enten fulltid eller deltid
  • Kunnskap om de lovmessige kravene til gyldig bilag, fradragsregler og skatteregler
  • Kommuniserer på et profesjonelt nivå på både norsk og engelsk
  • Kan starte omgående, senest januar 2025

Formell utdannelse er ikke et krav, men en fordel.

Vi ser etter deg som er strukturert og nøyaktig. Samtidig er en 'do'er', og en god team-player med et stort løsningsfokus.'

Vår rekrutteringsprosess

  • Send inn din søknad med søknadsfrist fredag 06 desember
  • På bakgrunn av den korte søknadsfristen ber vi om at du gjør tester i forbindelse med innsending av søknad. Du finner testene via lenken her: https://app.alvalabs.io/apply/1644476
  • Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
  • Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase.
  • Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work på kandidat@academicwork.no

Bli en del av Academic Work

Som konsulent for Academic Work tilbyr vi gode muligheter for deg til å vokse faglig og til å knytte verdifulle kontakter for fremtiden. Vi tar oss av din kompetanseheving og tilbyr også grunnleggende bærekraftig utvikling.

Les mer om vårt konsulenttilbud
Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Julia Bergelova eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15108909

Søk her!