My profile
My profile
Academyexpand_more
Jobbsøkerexpand_more
Bedriftexpand_more
Finn medarbeiderexpand_more
Utvikle ferdigheterexpand_more
Bli en bedre arbeidsgiverexpand_more
Hvorfor samarbeide med ossexpand_more
Guider og artiklerexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
Kontakt ossexpand_more
Våre kontorerexpand_more
Presseexpand_more
Annetexpand_more
chevron_left
Søkeresultater
annonse-ID: 15105494

Erfaren og innovativ leder? Form fremtidens kundesenter!

Har du erfaring med ledelse fra kundesenter og ønsker å forme avdelingen din etter egen visjon? CrediCare søker kundesenterleder med innovativt tankesett!

Søk her!

Selskap: CREDICARE AS

By: Skøyen

Stillingskategori: Kundeservice

Omfang: Fulltid

Start dato: Etter avtale

Type stilling: Rekruttering

Om stillingen

Til CrediCares kundesenter på Skøyen ser vi etter deg som har lyst til å skape Norges beste kundesenter, og kan utfordre de ansatte med forbedringstiltak og utvikling. I stillingen vil du ha stor påvirkningskraft og vi tror den riktige personen har god forståelse for hvordan verdi for kunden skapes. Du trenger ikke å ha erfaring med faktura og inkasso tidligere, men vi tror du med fordel har noen år bak deg fra kundesenterledelse. I oppgaven som leder innehar du også et ansvar for dine medarbeidernes utvikling og du vil i tråd med CrediCares visjon og strategi lede teamet ditt i riktig retning.

Vi tror at den riktige personen til å lede sin avdeling på ca 10 dedikerte kundebehandlere sitter med kompetanse fra kundesenterledelse og vet hva som skal til for å forme et relativt nytt team til å møte selskapets vektsambisjoner. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å vokse i rollen, og bidra til selskapets vekst, gjennom å sikre videreutvikling av vårt kundesenter. Høres dette ut som noe for deg? Ta kontakt i dag!

Hvorfor bli en del av CrediCare?

  • Stor handlingsfrihet til å løfte forbedringstiltak og innspill. Vi lover rom og lyttende ører
  • Mulighet til å delta i interne, tverrfaglige prosjekter etter ønske og behov
  • Årlig kompetansefond hvor man kan søke kompetanseheving og kurs i tråd med karriereutvikling
  • Subsidiert kantine med varmmat
  • Subsidiert massasje og/eller fysio tilbud en gang i uken i arbeidstiden
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, samt konkurransedyktige betingelser
  • Årlig samling med konsernet og øvrige sosiale sammenkomster i et fremoverlent arbeidsmiljø

Arbeidsoppgaver

  • Personalansvar og medarbeiderutvikling
  • Rapportering av KPI, tall og statistikk på avdeling og individnivå
  • Bemanningsplanlegging og rekruttering
  • Opplæring av nye og eksisterende ansatte i tråd med CrediCares standard
  • Videreutvikling av eksisterende løsninger og implementering av nye forbedringstiltak

Vi søker deg som

  • Har erfaring som personalleder. Ledererfaring fra kundesenter er en fordel
  • Kjennskap til lovverket og arbeidsrett er en fordel. Du vil også ha vår interne HR avdeling å støtte deg på
  • Interesse for teknologiske verktøy og setter deg raskt inn i nye systemer
  • Kommuniserer flytende på norsk, skriftlig og muntlig
  • Plettfri vandel

For å lykkes i rollen som Kundesenterleder er det viktig med egenskaper som ansvarsfull hvor du er pålitelig og overveiende i beslutniger og forpliktelser. Vi mener du bør ha en stabil fremtoning og temperament, samtidig som du er endringsorientert og utforskende til nye perspektiver og oppgaver. I tillegg vil en målorientert holdning være viktig for å kunne strekke seg etter ambisiøse mål og ønskede resultater.

Vår rekrutteringsprosess

Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.

Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.

CREDICARE AS

CrediCare ble grunnlagt i 1987 og har siden den gang vært en pålitelig aktør innen betalings- og inkassobransjen. Med kontorer både i Førde og på Skøyen, består teamet av over 80 dedikerte fagfolk med varierte kompetanseområder. Credicare besitter spesialkompetanse innen IKT, programvareutvikling, betalingsbehandling og inkasso, og dette gjør de i stand til å utvikle, tilby og levere skreddersydde betalingsløsninger for bedrifter i Norge.

Bli direkte rekruttert til CREDICARE AS

Igjennom denne tjenesten blir du direkte ansatt hos vår kunde. Rekrutteringsprosessen gjennomføres av Academic Work, og vi vil støtte deg underveis i prosessen.

Happy group icon

Har du spørsmål om denne stillingen

Ingvild Svartsund Thomassen eller en av kollegaene i rekrutteringsteamet svarer deg gjerne på kandidat@academicwork.no Angi annonse-ID i din e-post: 15105494

Søk her!